Ξέρεις πώς να επικοινωνείς αποτελεσματικά με το κοινό σου στα Social Media?
Το brand σου στα Social Media θα πρέπει να το διαχειρίζεσαι όπως θα έκανες και στο φυσικό σου κατάστημα. Όπως δε θα έκανες ένα καυγά μπροστά στους πελάτες σου ή θα απαντούσες σε ότι σε ρωτούσαν, με το ίδιο τρόπο πρέπει να ανταποκριθείς και στη διαδικτυακή επικοινωνία που θα έχεις μαζί τους.
Φρόντισε λοιπόν να εφαρμόζεις τα παρακάτω!
Να απαντάς πάντα μέσα σε ένα 24ωρο
Σύμφωνα με έρευνα του 2018, το 83% των χρηστών κοινωνικών μέσων αναμένουν ότι τα brands θα ανταποκριθούν εντός μίας ημέρας ή λιγότερο, όπως θα έκαναν δηλαδή οι φίλοι τους. Τα Social Media δείχνουν τα post στο κοινό σου με τον ίδιο τρόπο που τους δείχνουν και τα post των φίλων του. Αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάσεις το brand σου σαν φίλο του απαντώντας στα σχόλια, τα tags και Mention τους με την ίδια ταχύτητα που θα έκαναν και αυτοί
Να ανταποκρίνεσαι στις θετικές κριτικές
Φρόντισε να αλληλεπιδράς πάντα στα θετικά σχόλια του κοινού. Κάνε like ή απάντησε στις θετικές αναφορές του brand σου, για να ξέρουν ότι τους βλέπεις και τους εκτιμάς. Εάν κάποιος δημοσιεύσει κάτι που κολακεύει το brand σoυ, απάντησε πάντα με ένα σχόλιο. Όσο πιο εξατομικευμένο τόσο το καλύτερο!
Παρέμεινε ευγενικός στις αρνητικές κριτικές
Ποτέ μην συζητάς με τον πελάτη ή μην είσαι οτιδήποτε άλλο πέρα από επαγγελματίας στο λογαριασμό ενός brand. Τα αρνητικά σχόλια συμβαίνουν και μπορεί να είναι αγχωτικά αλλά πρόσεχε πως απαντάς δημόσια. Καλύτερα ενημέρωσε τον πελάτη ότι έχει ακουστεί και μετά ζήτησε συγνώμη εάν είναι απαραίτητο. Να θυμάσαι, οι συγγνώμες είναι εύκολες και συχνά κάνουν την επωνυμία σου να φαίνεται διακριτική και συμπαθητική. Διαγραφή ή απόκρυψη σχολίων ενδείκνυται μόνο σε περίπτωση αναίτιας επίθεσης στο brand.
Μετάφερε τη συζήτηση μακριά από το κοινό
Οι άνθρωποι στο Internet μπορεί να είναι θυμωμένοι, αγενείς και επικριτικοί. Σε κάθε περίπτωση λύσε το πρόβλημα σε μια ιδιωτική συνομιλία. Αυτό είναι σημαντικό, αν πρόκειται να διαπραγματευτείς επιστροφές χρημάτων ή δωρεάν υπηρεσίες λογικά δε θα θέλεις να γίνει δημόσια.
Σαν γενικό συμπέρασμα κράτησε ότι, όσα κανάλια επιλέγεις να δραστηριοποιηθείς να τα διαχειρίζεσαι με τον ίδιο τρόπο και να τους δίνεις την ίδια σημασία. Είναι καλύτερο να επικοινωνείς σε λιγότερα κανάλια αλλά να είσαι συνεπής και επαγγελματίας, παρά σε περισσότερα και να απαντάς αργά, ελλιπώς ή με αγένεια.
Διάβασε περισσότερα άρθρα στη σελίδα της Virale
Add a Comment