12 λάθη που πρέπει να αποφύγεις στο Digital Marketing Vol.2
Έλυσες τα προηγούμενα? Πάμε τότε να δούμε 6 ακόμη λάθη που κάνεις στην online προβολή σου και πρέπει οπωσδήποτε να διορθώσεις!
- Τα παρατάς πολύ εύκολα
- Χρήση Στρατηγικών που εμπεριέχουν μεγάλο ρίσκο
- Δεν προωθείς την ιστοσελίδα σου
- Έχεις μια πολύ αργή ιστοσελίδα
- Η χρήση Clickbait
- Χρήση λανθασμένων για τον κλάδο σου στρατηγικών Digital Marketing
1. Τα παρατάς πολύ εύκολα
Ένα ακόμα λάθος που πρέπει να αποφύγεις στο digital marketing, είναι το να παρατάς τις προωθητικές σου ενέργειες πολύ νωρίς αν δε σου δίνει άμεσα αποτελέσματα. Είναι απόλυτα κατανοητό το να θέλεις να μη συνεχίσεις τέτοιες ενέργειες. Το digital marketing εκτός από ιδέες, εργαλεία και σωστό σχεδιασμό, χρειάζεται και υπομονή ώστε να αφήσεις όλες σου τις προωθητικές ενέργειες να ωριμάσουν και να αποφέρουν καρπούς αργά και σταθερά. Και όταν αναφερόμαστε στην υπομονή, δεν εννοούμε να κάθεσαι στην άκρη και να περιμένεις να έρθουν τα αποτελέσματα με μαγικό τρόπο, αλλά να δουλεύεις συνεχώς προς την κατάκτηση των στόχων αυτών.
2. Χρήση Στρατηγικών που εμπεριέχουν μεγάλο ρίσκο
Το λεγόμενο ‘’Black hat marketing’’ είναι μια πρακτική κατά την οποία χρησιμοποιείς ανήθικες διαφημιστικές τακτικές ώστε να καταφέρεις να παραπλανήσεις το κοινό και να πετύχεις τους στόχους σου.
Αυτό περιλαμβάνει τακτικές όπως το keyword stuffing (χρήση συγκεκριμένων λέξεων κλειδιά πολλαπλές φορές μέσα σε ένα κείμενο), το να ανεβάζεις κλεμμένο περιεχόμενο, το να χρησιμοποιείς κρυμμένους συνδέσμους ή κείμενο στις σελίδες σου κ.α.
Προς αποφυγή τέτοιων τακτικών, είναι καλύτερο να συνεργαστείς με κάποια εταιρεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί μόνο στρατηγικές ‘’white hat’’ που θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις μια καλή φήμη για το brand σου. Ακόμα και αν οι τεχνικές black hat μπορεί να φαίνονται αποτελεσματικές στην αρχή, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σε εντοπίσουν τα bots της Google και να σε αποκλείσουν από τα αποτελέσματα αναζήτησης, το χειρότερο δηλαδή που μπορεί να συμβεί μια επιχείρηση από πλευράς digital marketing.
3. Δεν προωθείς την ιστοσελίδα σου
Το να είσαι κάτοχος μιας top-quality ιστοσελίδας δεν είναι αρκετό. Το κοινό σου πρέπει να μπορεί να βρεί την ιστοσελίδα σου, ειδάλλως δεν έχει νόημα η ύπαρξη της όσο καλό design, εντυπωσιακά γραφικά και ποιοτικό περιεχόμενο και αν έχει.
Πρώτα θα πρέπει να εστιάσεις στο SEO της ιστοσελίδας σου. Πρέπει να εντοπίσεις ποιές λέξεις κλειδιά χρησιμοποιεί το κοινό σου όταν αναζητά τις υπηρεσίες σου και στη συνέχεια να τις εισάγεις στην ιστοσελίδα σου σε συγκεκριμένη συχνότητα και με συγκεκριμένο τρόπο. Μπορείς να δεις αναλυτικά κάποια βήματα για το πως εφαρμόζεις σωστό SEO για την επιχείρηση σου εδώ. Αν χρειάζεσαι κάποιον επαγγελματία για να αναλάβει το SEO της επιχείρηση σου, η ομάδα της Virale είναι στη διάθεση σου.
Στη συνέχεια, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προωθήσεις την ιστοσελίδα σου. Τέτοιο τρόποι είναι:
- Να ξεκινήσεις το δικό σου Blog
- Να ποστάρεις περιεχόμενο σε Forums
- Να προωθείς το περιεχόμενο σου μέσω των Social Media
- Το email marketing
- Να απαντάς ή να σχολιάζεις αναρτήσεις που αφορούν τον κλάδο σου
- Να τρέχεις πληρωμένες διαφημίσεις στα Social media και στην Google
4. Έχεις μια πολύ αργή ιστοσελίδα
Στη σημερινή εποχή το κοινό στο διαδίκτυο διακρίνεται από το πόσο ανυπόμονο είναι. Οι εν δυνάμει πελάτες σου δε θα περιμένουν υπομονετικά για να φορτώσει η ιστοσελίδα σου. Αντιθέτως θα ψάξουν κάπου αλλού να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Σύμφωνα με έρευνες, 5 έξτρα δευτερόλεπτα στον χρόνο φόρτωσης μπορεί να προκαλέσει μείωση έως και 20% στις επισκέψεις της ιστοσελίδας σου. Δε θέλεις λοιπόν να σπαταλάς χρόνο, προσπάθεια και χρήμα, προσπαθώντας να φέρεις επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου, ώστε να τους χάσεις στη συνέχεια τόσο άδοξα επειδή η ιστοσελίδα σου αργεί να φορτώσει.
Ο χρόνος φόρτωσης είναι ένα σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας που έχουν οι χρήστες σε μια ιστοσελίδα. Αποτελεσματικές τακτικές για να βελτιώσεις την εμπειρία των χρηστών είναι η τοποθέτηση κουμπιών call to action σε σωστά σημεία της σελίδας σου, ή χρήση συνδέσμων που είναι εύκολο να τους δει ο επισκέπτης, και να εμπλουτίζεις τα κείμενα σου με όμορφες εικόνες.
5. Η χρήση Clickbait
Μια ακόμα τακτική που πρέπει να αποφύγεις. Το Clickbait είναι οποιοδήποτε είδος περιεχομένου προσπαθεί να παραπλανήσει τους χρήστες ώστε να κάνουν click πάνω του και να μεταβούν σε μια ιστοσελίδα. Αντιθέτως θα πρέπει να δημιουργείς περιεχόμενο βοηθητικό και ενημερωτικό για τους επισκέπτες σου, δίνοντας τους αμέσως μια σαφή εικόνα για το τι πρόκειται να συναντήσουν κάνοντας click σε ένα σύνδεσμο. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιθανότερο να επιστρέψουν αργότερα στην ιστοσελίδα σου και να γίνουν ενεργοί πελάτες σου.
6. Χρήση λανθασμένων στρατηγικών Digital Marketing για τον κλάδο σου
Με την καθημερινή εξέλιξη του Digital Marketing, υπάρχει μια πληθώρα στρατηγικών τις οποίες μπορούν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις. Δυστυχώς όμως, δεν είναι πάντα όλες σωστές κάθε επιχείρηση. Κάθε κλάδος έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες, και χρειάζεται ένα οργανωμένο marketing plan ώστε να επιλεγούν οι κατάλληλες στρατηγικές και τα κατάλληλα κανάλια που θα εφαρμοστούν. Η επιλογή λάθος στρατηγικών μπορεί όχι μόνο να μην έχει θετικά αποτελέσματα αλλά και να προκαλέσει προβλήματα στο brand της επιχείρησης και επομένως και στα κέρδη.
Αν χρειάζεσαι επαγγελματική βοήθεια στη δημιουργία ενός digital marketing plan, επικοινώνησε με την ομάδα της Virale για ένα δωρεάν ραντεβού συμβουλευτικής. Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε με κάθε δυνατό τρόπο.
Add a Comment