Ξέρεις ότι χρειάζεται να δραστηριοποιηθείς στα Social Media αλλά γνωρίζεις ποια κανάλια είναι τα κατάλληλα για το αντικείμενο της επιχείρησής σου?

Χρησιμοποιείς τα σωστά Social Media για την Online προβολή σου?

Ξέρεις ότι χρειάζεται να δραστηριοποιηθείς στα Social Media αλλά γνωρίζεις ποια κανάλια είναι τα κατάλληλα για το αντικείμενο της επιχείρησής σου?

Πάμε να δούμε με ποια κριτήρια πρέπει να διαλέξεις τα κανάλια προβολής σου!

Τι στόχο θέλεις να πετύχεις μέσω της πλατφόρμας?

Όταν εστιάζεις στην ενίσχυση του Brand χρειάζεσαι προβολή σε πλατφόρμες τύπου Publishing και Sharing. Το να δείχνεις τα προϊόντα σου στο Facebook, το Instagram, το Youtube και το Pinterest, για παράδειγμα θα σε βοηθήσει στο να προκαλέσεις ενδιαφέρον στο κοινό για το προϊόν σου. Αν αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το Customer Service και η ένας προς έναν επικοινωνία πρέπει να εστιάσεις σε πλατφόρμες όπως το WhatsApp, το Messenger ακόμη και το Twitter. Αν θέλεις από την άλλη στο να δημιουργήσεις κοινότητα για συζητήσεις μπορείς να εστιάσεις σε Discussing πλατφόρμες όπως είναι το Reddit.

Ποιο είναι το κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις?

Πριν την επιλογή της πλατφόρμας πρέπει να γνωρίζεις και το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. Τα δημογραφικά αλλά και τα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά του κοινού διαφέρουν ανάλογα με την πλατφόρμα. Για παράδειγμα αν θες να προσεγγίσεις νεαρότερες ηλικίες δημοφιλέστερες πλατφόρμες ειναι το Tik Tok και το Instagram, αλλά αν θέλεις επαγγελματίες το Linkedin και το Facebook είναι σίγουρα καλύτερη επιλογή!

Τι είδους περιεχόμενο δημιουργείς?

Εξίσου σημαντική επιλογή είναι το τι περιεχόμενο μπορείς ή χρειάζεται να παράγεις για την κάθε πλατφόρμα. Σκέψου λίγο.. Τι περιεχόμενο μπορώ να δημιουργήσω? Είναι εύκολο να δημιουργήσω εικόνες και video? Και αν ναι τι από αυτά θα προβάλλει καλύτερα το προϊόν μου?
Για παράδειγμα αν έχεις κατάστημα που πουλάει ρούχα, το Instagram και το Pinterest είναι ιδανικό για το περιεχόμενο που θα παράγεις. Αν όμως είσαι μία εταιρεία που δημιουργεί λογισμικό σίγουρα όχι!

Πώς κινείται ο ανταγωνισμός?

Τέλος αξίζει να ρίξεις μια ματιά στο τι κάνουν οι ανταγωνιστές σου. Πού αλληλεπιδρούν με πελάτες και τι ανεβάζουν; Έλεγξε τη σελίδα τους στο Facebook, το λογαριασμό τους στο Twitter και το Instagram και ούτω καθεξής. Δες πού γίνεται η συνομιλία με το κοινό. Πιθανότατα θέλεις να συμμετέχεις και εσύ στη συζήτηση σε αυτά τα μέρη.

Την τελευταία δεκαετία η ανάπτυξη των Social Media έχει φέρει νέες πλατφόρμες για κάθε είδους αντικείμενο και τρόπο επικοινωνίας με το κοινό.

Βρες τις ανάγκες της επιχείρησής σου και διάλεξε την κατάλληλη!

Διάβασε περισσότερα άρθρα στη σελίδα της Virale

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *